coffee break



Efter en tre timmars lång föreläsning mötte jag upp B på Espresso house. Där gör de vääärldens godaste chai-latte och vi unnade oss dessutom en varsin kanelbulle. Min braiga näringsriktiga kost får nog starta från och med måndag verkar det som... Helgen är fullplanerad med festligheter och veckan som varit har ju ändå varit katastrof.

B berättade om sitt alltid lika fartfyllda kärleksliv och jag kan inte låta bli att bli lite avundsjuk. Just nu dejtar hon en kille som verkar ha exakt allt man kan önska. Som om inte det vore nog verkar han även vara seriös och ute efter förhållande. Är inte det sällsynt idag!?

Nu har jag landat hemma och ska samla krafter här i tv-soffan ett tag. Klockan 20:00 ska jag möta upp min träningskompis och köra ett svettigt pass på gymmet. Im so in need of it.

Love, T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0