Reebook Easytone



Vad säger ni? Tror vi på det här?
Skorna som sägs ge dubbel träning på promenaden. Vardagsmotion. Jag är lite sugen på att testa men samtidigt borde jag prioritera ett par nya riktiga träningsskor. Easytonesen får man ju inte använda när man springer.

Mjaa jag tror nog detta är ett smart drag av Reebook. Vänner till mig som testat påstår att de fått träningsvärk efter en dag i skorna så uppenbarligen finns det ju någonting som fungerar med idéen. Huruvida de är värda dryga tusenlappen låter jag dock vara osagt. Men visst hade det varit kul att testa ett par imorgon bitti då jag planerar kliva upp 06:00 för en powerwalk.

Kommentarer
Postat av: johannapanna

Dubbel träning låter ju super :) Jag ska bara vara ledig fast åker hem för ett läkarbesök. Och ta bort en leverfläck. Sen ska jag nog passa på att färga håret också. Förtroendet för en italiensk frisör har jag inte ännu :D

2010-09-15 @ 21:33:43
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0